seks i lazi na + 40 https://blog.dnevnik.hr/seks-i-lazi-na-plus40

ponedjeljak, 20.07.2015.

samozadovoljavanje u vožnji

Danas je jedan hrvatski portal objavio članak zgodnog naziva
Što me odmah podsjetilo na neke moje zgode i (ne)zgode po toj temi.

kaže: ne biste vjerovali koliko ljudi se samozadovoljava u vožnji ! :)
ja bi na to nadodala :

ne biste vjerovali koliko se ljudi samozadovoljava u uredima!
ili ne biste vjerovali koliko se ljudi samozadovoljava pred kompom!
ili ne biste vjerovali koliko se ljudi samozadovoljava uz svog partnera!

ne biste vjerovali koliko se ljudi samozadovoljava....:)

Naravno sad će neki reći da nije isto radio to doma pred kompom, pod tušem, na wc-u , krevetu ili negdje na javnom mjestu.
Naravno da je prometu jedan od opasnijih mjesta za ovu radanju i to ne samo za onoga tko obavlja "radnju" već i ostale sudionike na cesti...
ali osobno mislim da je tipkanje poruka čak puno opasnije.

Ja ću priznati da sam ja jedna od osoba koja se samozadovoljavala za vrijeme vožnje.
i iskreno ponovila bi i opet da mi dođe :)
NO ja možda nisam baš pravi predstavnik ženske vrste, jer sam se samozadovoljavala i na čudnijim mjestima od auta :)

Bojim se da ću sada ispasti neki seksualni manijak pa možda da bolje objasnim ove svoje izjave ....

BIlo je to vrijeme kada sam otkrila čari interneta u smislu upoznavanja novih osoba putem
raznih stranica za upoznavanje i raznih foruma...

Vrijeme kad sam shvatila da kada poželim biti netko drugi
internet je najbolje mjesto koje ti to može pružiti..

nije svemoguć i ne može ispunjavati sve želje poput zlatne ribice ali može pomoći
u ostvarivanju mnogih maštarija...

danas mogu biti visoka crnka od 185 cm sa velikim cicama i utegnutim mišićima od provđenja sati i sati
u teretani ....koja obožava biti domina u bdsm odnosima...

sutra mala krhka plavušica kratke kose i još kraćih nogu i pameti koja samo želi da ju netko mazi i pazi..

prekosutra vatrena crvenokosa koja se samo želi pojebati bez prethodnog upoznavanja i odavanja bilo kakvih osobnih podataka
o sebi.. (svaka sličnost sa određenim stereotipom je slučajna)

a internet vrvi osobama, pogotovo suprotnog spola, koje samo čekaju da se jedna
od tih ženskih likova obrati baš i njima..

i kada si žensko i kada se nađeš na jednoj takvoj stranici
osječaš se kao kraljica..
ali doslovno kraljica koja može birati i birati

želi li mlađeg od 30
ili starijeg od 40
oženjenog ili slobodnog
sportaša ili romantičara
onog koji će je nasmijati
ili ovlažiti sa par rečenica
onog tko dobro izgleda na slikama, ali isto tako i

i odbacivati zbog najmanje sitnce..
zbog č i ć
zbog slike u privitku
zbog dlakavih prsa
zbog glupih uleta..
zbog malog kurca...
i tako dalje i tako dalje :)


tako sam ja ubrzo na jednoj takvoj stranici započela komonikaciju sa nekolicinom osoba
(namjerno pišem osoba jer nisam žena koja isključuje žene iz svojih maštarija i igrica)


i da skratim priču, jer ovako bi mogla napisati roman (a sigurna sam da ne mogu nadmašiti Nives pa ništa od toga)

obično bi si priuštila pred kraj radnog vremena ili čak nakon radnog vremena malo više dotipkanja
i napaljivanja sa dotičnim osobama/osobom..
i znalo mi je postati već jako teško sjediti na svojoj fotelji
jer bi mi se gaćice znale toliko navlažiti da sam se bojala da će probiti i na haljinu


ne možete vjerovati koliko su neki ljudi dobri u pisanju..
toliko znaju kada i što reći
da jednostavno povjeruješ kako su sada
u tvojoj glavi i točno znaju ono što želiš

(Kasnije se pokazalo da su neki dobri samo u pisanju i ničem više, ali to su neke druge priče)

osobama kojima sam tada vjerovala i za koje sam znala da su jako daleko mome gradu
dala bi svoj broj telefona i rekla bi
nazovi me za 15 minuta...

za 15 minuta ja sam bila u svome autiću..
sa slušalicama u ušima i jednom rukom na volanu..drugom među nogama..

bilo je predobro..prenapeto i preuzbudljivo
dovršavati takve razgovore glasom..
oboje već jako napaljeni..
nije nam trebalo dugo..


no ja sam ipak dovoljno odgovorna da ne želim baš ugroziti svoj život zbog malo adrenalina

pa bi pred kraj pronašla neku autobusnu stanicu bez putnika ili ugibalište..da svršim na miru..
slušala bi njegov/njen glas i uzdahe
uzdisala bi i sama
i to jako i glasno i igrala se svojim prstima
sa svojim rupicama...
uživala bi kada bi objašnjavala
kako mi je vlažna i kako
upravo sada stavljam tri prsta..
i kako klize..
uživala bi prelazeći prstima po klitorisu zamišljajući osobu s
druge strane slušalice..
jednom sam čak upotrijebila i mali vibrator koji mi je ostao u torbi od
nedavnog susreta..
i bilo je savršeno..
savršeno svršiti u svega par minuta poklopiti slušalicu i
uz dim cigarete voziti do doma..spokojono
smireno..bez psovanja i bez živciranja ..:) .

Naranov bilo je tu i pogleda drugih vozača u prolazu, pogotovo onih iz kamiona...ali i to je dalo posebnu čar svemu tome

no nakon nekog vremena svaka priča postane poznata...
svaka rečenica već je izrečena i svaki kraj predvidljiv...
pa su tako i završile moje avanture u vožnji ...

a vi dragi čitatelji, ne mojte raditi isto jer je opasno!

pozz!
Plavušica :)

20.07.2015. u 15:43 • 31 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2015  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi